17 грудня 2013 року
м. Київ, вул. Тимошенка, 13-Б
17 грудня в Київському університеті імені Бориса Грінченка проректор з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності Морзе Н.В. та співробітники НДЛ інформатизації освіти Гончаренко Т.О., Кочарян А.Б. провели методологічний семінар у форматі бар-кемпу «Електронне навчально-наукове середовище сучасного університету». 
Під час бар-кемпу Морзе Н.В. звернула увагу науково-педагогічних співробітників на тренди сучасності, зокрема потреби вищої освіти та вимоги до неї.
Основними питаннями семінару були:
- що означає інноваційне навчання;
 - сучасні діти– що ми про них знаємо;
 - індивідуальне навчання - врахування стилів навчання та потреб учнів;
 - які з навичок 21 століття ми вміємо формувати у студентів.
 
Однією із особливостей семінару є те, що він проходив не в обладнаному комп'ютерною технікою кабінеті, а в конференц-залі, де працюючи з електронними ресурсами, учасники семінару використовували власні ноутбуки та інші портативні пристрої.
Під час семінару розглянуто:
- використання спільної дошки (http://padlet.com/) для мозкового штурму;
 - особливості створення та використання відео у навчальному процесі;
 - організація співпраці студентів та викладачів через соціальні мережі;
 - використання ІКТ технологій для організації спільної роботи викладачів та студентів.
 
Працюючи у групах, на власних ноутбуках і інших портативних пристроях, учасники семінару опановували роботу з новітніми інформаційно-комунікаційними технологіями, використовуючи матеріали корпорації Microsoft, зокрема інтерактивною дошкою повідомлень http://padlet.com ("білою" дошкою); знайомились з платформою TPACK, що сприяє впровадженню інтегрованого підходу до використання технологій, педагогіки та контенту, а саме з картками TPack для пошуку оптимальних шляхів формування навичок 21 століття у студентів, шукали власні стратегії вдосконалення системи викладання на всіх рівнях (студенти, батьки, викладачі, адміністрація, МОН). обговорюючи їх у соціальній мережі Facebook тощо.

     

 









 Безбар’єрність




