11 вересня 2025 року
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
11 вересня 2025 року в Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка відбулася інтерактивна мультитематична лекція в межах Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності. Захід був присвячений правилам безпечної поведінки з вибухонебезпечними предметами та профілактиці адміністративних і кримінальних правопорушень серед молоді. Його метою стало підвищення обізнаності студентів щодо загроз, які несуть вибухонебезпечні об’єкти для життя і здоров’я, а також ознайомлення з нормативно-правовими аспектами відповідальності.
Захід організований НМЦ соціально-гуманітарної взаємодії та організації дозвілля студентів у співпраці з інженером з пожежної безпеки та фахівцем із цивільного захисту Андрієм Задьорою. Спікерами стали головний інспектор відділу №2 Оболонського районного управління цивільного захисту ГУ ДСНС України у м. Києві, капітан служби цивільного захисту Олександр Бакум та інспектор з ювенальної превенції відділу превенції Оболонського управління поліції ГУНП у м. Києві Оксана Береславська. Вони розповіли студентам про класифікацію та види боєприпасів і вибухонебезпечних предметів, алгоритм дій у разі їх виявлення, зокрема мін, гранат, снарядів, саморобних пристроїв та залишків бойових ракет. Крім того, були розглянуті питання протидії булінгу в молодіжному середовищі, правил поведінки в освітньому закладі та особливості адміністративної і кримінальної відповідальності.
Варто наголосити, що Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності проводиться у закладах освіти столиці відповідно до Плану основних заходів цивільного захисту на 2025 рік, затвердженого Міністерством освіти і науки України, Головним управлінням ДСНС у м. Києві та Департаментом освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (КМДА). Особливу увагу цього року зосереджено на створенні безпечних умов навчання в умовах воєнного стану, профілактиці нещасних випадків і відпрацюванні дій під час сигналу «Повітряна тривога».
Захід сприяє досягненню Цілей сталого розвитку: Цілі 3 (Міцне здоров’я і благополуччя), Цілі 4 (Якісна освіта), Цілі 11 (Сталий розвиток міст та спільнот), Цілі 16 (Мир, справедливість і сильні інститути) та Цілі 17 (Партнерство заради сталого розвитку). Отримані знання допомагають запобігти втягненню молоді у протиправну діяльність, зменшують ризики постраждати від мін і вибухонебезпечних залишків війни, підвищують рівень здоров’я і безпеки громад. Такі ініціативи формують стійкі й безпечні суспільства, у яких молоде покоління українців має можливість здобувати якісну освіту.





Матеріали надано НМЦ соціально-гуманітарної взаємодії та організації дозвілля студентів

     

 









 Безбар’єрність




