16 червня 2025 року
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
16 червня 2025 року успішно завершився перший цикл проєкту Центру програм лідерства служіння Університету Грінченка «English without Borders». Протягом п'яти місяців сім волонтерів-студентів 2-3 курсів Факультету романо-германської філології проводили заняття з англійської мови для студентів з Таїланду - представників етнічної спільноти Карен.
Проєкт розпочався в січні 2025 року як ініціатива, спрямована на створення міжнародного освітнього партнерства. За час реалізації програми волонтери провели понад 20 занять, допомагаючи тайським студентам покращити знання англійської мови. Заняття відбувалися в онлайн-форматі, що дозволило подолати географічні кордони та об'єднати молодь з різних куточків світу.
Тайські студенти - учасники програми Karen Leadership Development Program (KLDP), яка спрямована на розвиток лідерських навичок у представників однойменної спільноти. Ця етнічна група має складну історію розвитку, пов'язану з тривалими конфліктами та вимушеним переселенням, що робить освітні можливості особливо цінними для цих молодих людей.
Співпраця стала можливою завдяки організації Co-Serve International, яка виступила сполучною ланкою між Центром програм лідерства служіння Університету Грінченка та KLDP у Тайланді. Цей освітній міст між Україною та Тайландом дозволив студентам обох країн не лише покращити мовні навички, але й обмінятися культурним досвідом.
Значний внесок у методичну підготовку та організацію навчального процесу зробила Олена Олександрівна Москалець, керівник Центру методики навчання мов і літератури ФРГФ. Її професійний супровід забезпечив високу якість викладання та максимальну ефективність занять.
Учасники відзначають, що участь у проєкті дозволила не лише застосувати знання з методики викладання англійської мови, але й більше дізнатися про життя та традиції спільноти Карен, їхню історію та прагнення до розвитку.
Студенти з Таїланду також висловили вдячність за можливість вивчати англійську з україномовними викладачами, відзначивши, що це допомагає їм не лише у мовній практиці, але й у розвитку міжкультурної комунікації.
Успішний досвід реалізації проєкту «English without Borders» відкриває нові можливості для подальшої співпраці та розширення міжнародних освітніх ініціатив Університету Грінченка. Центр програм лідерства служіння планує продовжувати та розвивати подібні проєкти, залучаючи більше студентів-волонтерів та розширюючи географію співпраці. Такі освітні ініціативи не лише сприяють професійному розвитку студентів Університету, але й зміцнюють міжнародні зв'язки та підтверджують важливу роль освіти у формуванні глобального суспільства, заснованого на принципах рівності, взаємоповаги та сталого розвитку.
Проєкт «English without Borders» є вагомим внеском у досягнення кількох Цілей сталого розвитку ООН:
- Ціль 4: Якісна освіта - проєкт забезпечив доступ до якісної освіти для представників етнічної спільноти з обмеженими можливостями для навчання, розширюючи їхні освітні горизонти.
- Ціль 10: Скорочення нерівності - ініціатива сприяла зменшенню освітньої нерівності між різними соціальними та етнічними групами, надаючи доступ до знань англійської мови студентам з уразливої спільноти.
- Ціль 17: Партнерство заради сталого розвитку - проєкт продемонстрував ефективність міжнародної співпраці в освітній сфері, створюючи партнерські зв'язки між освітніми установами та громадськими організаціями різних країн.

Матеріали надано Центром програм з лідерства служіння













Безбар’єрність




