14 травня 2025 року
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
14 травня 2025 року за ініціативи кафедри реклами та звʼязків з громадськістю Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка до Дня науки в Україні відбулася ІІІ Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Креативні індустрії: сучасні тренди».
У роботі конференції взяли участь студенти, аспіранти, докторанти, молоді та досвідчені вчені, фахівці з креативних індустрій 14 закладів вищої освіти України та 7 країн світу– Словенії, Іспанії, Естонії, Австралії, Польщі, Німеччини, США.
Із ключовими доповідями під час заходу виступили: Анже Ереб, креативний директор рекламної агенції «McCann Ljubljana», Словенія (тема доповіді «Креативність для зростання»); Моніка Пунті-Брун, доктор філософії з журналістики, викладач Університету Жирони, Іспанія (тема доповіді «Штучний інтелект і реклама: сприйняття і практика від агенцій та університетів Бразилії та Іспанії»); Ірина Кузнєцова, офіційна представниця фестивалю «Cannes Lions» в Україні (тема доповіді «Як креативність змінює світ»; Галина Піскорська, почесний головний науковий співробітник Центру передової журналістики (Centre for Advanced Journalism) Школи культури й комунікації Університету Мельбурна, Австралія (тема доповіді доповідь «Міжнародний імідж України»); Оксана Тодорова, президент Асоціації корпоративних медіа України (тема доповіді «Енергія сторителінгу. Читаємо та граємо»); Анна Вершик, професор загальної лінгвістики Талліннського університету, Естонія (тема доповіді «Досвід перекладу сучасної української поезії естонською мовою»); Валерія Снопкова, продюсер редакційних проєктів «The Kyiv Independent» (тема доповіді «Продюсування креативних редакційних проєктів»); Яна Ліпкан, незалежний фотограф, США (тема доповідь «Visual Storytelling in Journalism: How Photos and Videos Are Replacing Text»; Діана Манучарян, науковий співробітник Центру аналізу європейської політики, США (тема доповіді «The Role of AI and Innovative Technologies in Shaping Creative Media Production During Times of Crisis»); Дар’я Сметанко, аспірантка Європейського коледжу, магістр мистецтв з європейських міждисциплінарних досліджень, Польща (тема доповіді «How Journalists Use AI to Create Interactive, Personalized, and Visually Engaging Narratives»); Євгенія Литвишко, аспірантка Університету Карла фон Осецького, Німеччина (тема доповіді «Mapping the Creative Use of Language: Surzhyk and Language Biographies in Ukraine»).
Конференція відбулася у форматі секційних засідань, під час яких усі бажаючі представили свої наукові дослідження за напрямами:
- сучасні тренди та перспективи розвитку креативних індустрій;
- креативність у рекламі та зв’язках із громадськістю;
- виробництво креативних продуктів у журналістиці;
- застосування штучного інтелекту та інновацій у креативному секторі;
- роль креативних індустрій у розвитку міст і регіонів.
Завершив роботу конференції воркшоп «Використання штучного інтелекту в креативній промоції фармацевтичного бренду» Євгена Селюха, викладача кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, який продемонстрував можливості сучасних технологій у комунікаційній практиці.
Загалом участь у конференції взяли близько 100 учасників із понад 20 українських та іноземних організацій.
Дякуємо усім учасникам за змістовні доповіді, активну участь і професійний інтерес!


Матеріали надано НМЦ досліджень, наукових проєктів та програм













Безбар’єрність




