Фестиваль науки – 2025: Всеукраїнська науково-практична конференція «Дослідження молодих вчених: від ідеї до реалізації»


Фестиваль науки – 2025: Гостьова лекція «Невідкладні проміжні репарації для постраждалих від збройного конфлікту: міст між гуманітарним реагуванням і забезпеченням повноцінного відшкодування»20-21 травня 2025 року
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

 

 

20-21 травня 2025 року в рамках Фестивалю науки – 2024 за ініціативи Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Київського столичного університету імені Бориса Грінченка відбулася Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Дослідження молодих вчених: від ідеї до реалізації».

Під час відкриття конференції 20 травня з вітальним словом до учасників звернулася Наталія Віннікова, голова Вченої ради Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, проректорка з наукової роботи та міжнародної діяльності, докторка філологічних наук, професорка.

На пленарному засіданні конференції з доповідями виступили: Анастасія Сімахова, перша заступниця голови Ради молодих учених при Міністерстві освіти і науки України, професорка кафедри економіки Державного некомерційного підприємства «Державний університет “Київський авіаційний інститут”» (тема доповіді «Роль молодих учених у розвитку науки України»); Лайма Даукшас, заступниця голови Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Факультету української філології, культури і мистецтва Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, аспірантка 3 року навчання спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, помічниця ректора (тема доповіді «Культура фахового мовлення як складник особистісного іміджу науковця»); Марина Науменко, голова Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, аспірантка 2 року навчання спеціальності 012 Дошкільна освіта, викладачка кафедри дошкільної освіти (тема доповіді «Штучний інтелект в освіті: використання без порушення принципів академічної чесності»); Ігор Щербаков, полковник медичної служби, учасник бойових дій, член правління Громадської ради при Міністерстві ветеранів (тема доповіді «Молоді ветерани: проблеми і перспективи в Україні»).

Також у рамках пленарного засідання були представлені успішні практики реалізації наукових проєктів переможцями Конкурсу наукових проєктів – 2024:

  • «Цикл інтерактивних екскурсій «Сага про Грінченків: сімейні історії на тлі епохи» (виконавці проєкту: Юлія Голубнича-Шленчак, членкиня Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, директорка Музею Бориса Грінченка, докторка філософії з галузі знань 03 Гуманітарні науки за спеціальністю 032 Історія та археологія; Лайма Даукшас, заступниця голови Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Факультету української філології, культури і мистецтва Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, аспірантка 3 року навчання спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, помічниця ректора; Ольга Мусіяченко, радниця голови Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, старша викладачка кафедри фізичного виховання і педагогіки спорту Факультету здоров’я, фізичного виховання і спорту);
  • «Технологія реставрації пам’яток архітектури України з романського цементу» (виконавець проєкту: Андрій Федоришин, аспірант 2 року навчання спеціальності 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація» Національного університету «Львівська політехніка»).

Після пленарного засідання відбулися воркшопи / практикуми:

  • воркшоп «Доброчесність як новий стандарт лідерства» (спікерка: Марія Бойко, координаторка Школи академічної доброчесності Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, голова Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Факультету української філології, культури і мистецтва, старша викладачка кафедри української мови, докторка філософії з галузі знань 03 Гуманітарні науки за спеціальністю 035 Філологія);
  • практикум «Проєктний менеджмент – реалізуй ініціативу в громаді» (тренерка: Людмила Петрухан-Щербакова, заступнця декана з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи Факультету здоров’я, фізичного виховання і спорту Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, тренерка, фасилітаторка, консультантка з організаційного розвитку та проєктної діяльності, кандидатка педагогічних наук);
    воркшоп «Український традиційний одяг: відтворення та стилізація» (спікерка: Анна Гайова, дизайнерка та конструкторка одягу, співавторка проєкту «Цифрова кравецька книга кроїв українського традиційного одягу»).

Продовжив роботу конференції Конкурс наукових проєктів за напрямами роботи конференції.

Перемогу у Конкурсі за напрямом «Наука та освіта: утвердження академічної доброчесності та наукової етики» здобули проєкти:
І місце – «Серія просвітницьких заходів “Доброчесніть у дії: формуємо академічну культуру”» (автори – Анна Шаповал, Олена Леонтюк, Варвара Міщенко, студентки ІІ курсу спеціальності 035 Філологія Факультету української філології, культури і мистецтва Київського столичного університету імені Бориса Грінченката).

ІІ місце – «Інформаційно-просвітницька кампанія “ДоброЧЕСНІСТЬ: основа успіху педагога”» (автори – Валерія Миленко, студентка ІІ курсу спеціальності 013 Початкова освіта Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка; Софія Галаш, Олександра Тріок, Анастасія Бутенко, Юлія Мельничук, студентки І курсу спеціальності 013 Початкова освіта Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка).

За напрямом «Наука та культура: збереження і популяризація історико-культурної спадщини» перемогу здобули проєкти:
І місце – «Літературно-музичні вечори із використанням українських музичних творів ХХ століття» (автори – Анастасія Казьміна, Софія Вжешневська, студентки ІІ курсу спеціальності 061 Журналістика» Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка) та «Кейс із відеоматеріалами для формування національної ідентичності дошкільників в умовах російської агресії “Ритми ідентичності”» (авторка – Ірина Новоселецька, старша викладачка кафедри дошкільної освіти Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, докторка філософії з галузі 01 Освіта, педагогіка за спеціальністю 012 Дошкільна освіта).
ІІ місце – «Спортивно-історичний фестиваль “Спортивний код нації”» (авторка – Єкатерина Хоменко, голова Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Факультету здоров’я фізичного виховання і спорту Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, студентка ІІІ курсу спеціальності 017 Фізична культура і спорт) та «Фотовиставка “Лиса гора”» (автори – Марія Прокопенко, Ольга Пруднікова, Дарія Бугно, Марія Гордієнко, студентки I курсу спеціальності 061 Журналістика Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка).

За напрямом «Наука та розвиток громад: соціальні проєкти з науковою ідеєю» перемогу здобули проєкти:

І місце – «Програма міждисциплінарної підтримки дітей у прифронтових і деокупованих громадах Херсонщини “Говори. Відчувай. Живи”» (автори – Вікторія Мошина, Софія Доропій, магістрантки 1 року навчання спеціальності 016 Спеціальна освіта Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка; Анісія Стасевич, магістрантка 1 року навчання спеціальності 053 Психологія Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка; Ілля Кучеренко, студент ІІ курсу спеціальності 231 Соціальна робота Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка) та «Настільна гра “У тебе вибір” для подолання кризи ідентичності серед старшокласників Славутицької громади» (авторка – Тетяна Нікуліна, психологиня приватного ліцею «Безмеж», с. Хотів, Київська область).

ІІ місце – «Система розвитку інфраструктури життєдіяльності громади “Разомсервіс”» (авторка – Олена Омельяненко, старша викладачка кафедри бізнес-економіки та адміністрування Сумського державного університету імені А. С. Макаренка, наукова співробітниця Інституту економіки промисловості НАН України, докторка філософії з галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки за спеціальністю 051 Економіка) та «Інтерактивна платформа для відновлення та сталого розвитку “Єспільнота”» (автори – Ольга Павлова, завідувачка кафедри комп’ютерної інженерії та інформаційних систем Хмельницького національного університету, докторка філософії з галузі знань 12 Інформаційні технології за спеціальністю 122 Комп’ютерні науки, доцентка; Віталій Алексейко, аспірант 1 року навчання спеціальності 126 «Інформаційні системи та технології» Хмельницького національного університету, асистент кафедри комп’ютерної інженерії та інформаційних систем;Софія Магльона, Денис Громський, Карина Антошина, студенти ІІ курсу спеціальності 123 «Комп’ютерна інженерія» Хмельницького національного університету).

21 травня учасники конференції відвідали екскурсію «Сага про Грінченків: сімейні історії на тлі епохи», організовану Науковим товариством студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.

Дякуємо всім спікерам, членам журі, учасникам конференції за активну участь і бажаємо творчої наснаги й нових наукових звершень!

Ціль 04. Якісна освітаЦіль 11. Сталий розвиток міст та спільнотЦіль 16. Мир, справедливість і міцні інституціїЦіль 17. Партнерство заради сталого розвитку

Матеріали надано НМЦ досліджень, наукових проєктів та програм

«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...
«Дослідження молодих вчених: від ідеї до ре...