Про роботу ІV Всеукраїнської науково-практичної школи інклюзивної освіти «Практичні аспекти підготовки до школи дітей з особливими освітніми потребами»

Про роботу ІV Всеукраїнської
науково-практичної школи інклюзивної освіти «Практичні аспекти підготовки до школи дітей з особливими освітніми потребами»24-28 лютого 2025 року
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

 

 

З 24 по 28 лютого 2025 року на Факультеті психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка відбулася ІV Всеукраїнська науково-практична школа інклюзивної освіти «Практичні аспекти підготовки до школи дітей з особливими освітніми потребами».

Під час відкриття школи 24 лютого з вітальним словом до учасників заходу звернулися: Наталія Віннікова, голова Вченої ради Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, проректор з наукової роботи та міжнародної діяльності, доктор філологічних наук, професор, та керівник школи Тетяна Скрипник, професор кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, доктор психологічних наук, старший науковий співробітник.

Модерувала захід Ірина Музиченко, заступник декана з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат психологічних наук.

У рамках школи учасники відвідали серію вебінарів:

  • 24 лютого – вебінар «Формування навичок самостійності у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку як передумова їхньої готовності до навчання у закладі освіти» Ганни Супрун, старшого викладача кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидата психологічних наук;
  • 25 лютого вебінар «Формування навичок навчання у дітей з аутизмом для запобігання їхньої проблемної поведінки» Софії Ганевич, старшого викладача кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка;
  • 26 лютого вебінар «Розвиток навичок соціально-еміційної сфери дитини з аутизмом – запорука швидкої адаптації до навчання дітей в школі» Тетяни Куценко, старшого викладача кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка;
  • 27 лютого вебінар «Мовленнєво-комунікативні аспекти готовності до шкільного навчання у дітей з особливими освітніми потребами» Наталії Бабич, доцента кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидата педагогічних наук, доцента;
  • 28 лютого вебінар «Психомоторна готовність дітей з аутизмом до навчання у закладі освіти» Тетяни Скрипник, професора кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, доктора психологічних наук, старшого наукового співробітника.

Загалом захід об’єднав понад 100 педагогів інклюзивних закладів освіти, фахівців ресурсних та інклюзивно-ресурсних центрів, науковців, викладачів, студентів, аспірантів, докторантів і молодих учених, які активно долучилися до обговорення проблемних питань щодо практичних аспектів підготовки до школи дітей з особливими освітніми потребами.

Ціль 04. Якісна освітаЦіль 17. Партнерство заради сталого розвиткуЦіль 01. Подолання бідностіЦіль 03. Міцне здоров’я і благополуччяЦіль 10. Скорочення нерівності

Матеріали надано НМЦ досліджень, наукових проєктів та програм

Про роботу ІV Всеукраїнської науково-практи...
Про роботу ІV Всеукраїнської науково-практи...
Про роботу ІV Всеукраїнської науково-практи...
Про роботу ІV Всеукраїнської науково-практи...
Про роботу ІV Всеукраїнської науково-практи...
Про роботу ІV Всеукраїнської науково-практи...
Про роботу ІV Всеукраїнської науково-практи...
Про роботу ІV Всеукраїнської науково-практи...
Про роботу ІV Всеукраїнської науково-практи...
Про роботу ІV Всеукраїнської науково-практи...
Про роботу ІV Всеукраїнської науково-практи...
Про роботу ІV Всеукраїнської науково-практи...
Про роботу ІV Всеукраїнської науково-практи...
Про роботу ІV Всеукраїнської науково-практи...