Фестиваль науки – 2025: Наукова цукерня Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти

Фестиваль науки – 2025: Наукова цукерня Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти20 травня 2025 року
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

 

 

20 травня 2025 року у межах Фестивалю науки – 2025 року Київського столичного університету імені Бориса Грінченка відбулась Наукова цукерня Факультету психології соціальної роботи та спеціальної освіти.

У рамках Наукової цукерні відбулася серія заходів:

  • Майстер-клас «Сучасні інструменти діагностики заїкання», який провела Ольга Невмержицька, викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка. Захід був спрямований на ознайомлення фахівців логопедичного профілю, психологів, дефектологів, та інших зацікавлених спеціалістів, з ефективними сучасними методами виявлення та аналізу заїкання у дітей і дорослих. Слухачі познайомилися з актуальними теоріями походження заїкання. Було презентовано сучасні діагностичні інструменти: стандартизовані опитувальники для аналізу темпу, ритму та плавності мовлення. Особлива увага була зосереджена на диференціації заїкання та інших видів мовленнєвих порушень, а також алгоритму комплексної оцінки стану мовленнєвої функції у дітей та дорослих.
  • Вебінар «Erasmus+ зсередини: мій досвід академічної мобільності в Італії та як туди потрапити» під час якого Анна Катеринич, фахівець міжнародного офісу University of Foggia, International department, PhD з соціальної роботи поділилася досвідом академічної мобільності за програмою Erasmus+ у місті Фоджа (Італія), розкрила учасникам особливості підготовки до участі в програмі Erasmus+.
  • Лекція «Критичне мислення: інструкція до застосування» Ярослава Коркоса, викладача кафедри практичної психології Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, PhD з психології. Під час лекції було проаналізовано інструменти пізнання світу та людини. Доповідач наголосив, що наукова діяльність нерідко піддається впливу когнітивних викривлень, упереджених припущень і хибних інтерпретацій, закцентував увагу на тому, що навіть досвідчені дослідники можуть довіряти сумнівним вибіркам, вбачати закономірності у випадковому або приймати очевидне за належне, детально охарактеризував типові пастки мислення в академічному середовищі та проаналізував приклади як критично оцінювати навіть усталені твердження і зберігати аналітичну обережність там, де вже панує впевненість.
  • Науково-практичний клас «Репрофесіоналізація: особистісні стратегії відновлення», який провела Світлана Бурцева, магістрантка Освітньої програми «Екстремальна та кризова психологія» Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, коуч з особистісного та карʼєрного розвитку. У рамках заходу учасники обговорили проблеми репрофесіоналізації, проаналізували причини та чинники репрофесіоналізації, стратегії відновлення особистості.

До Наукової цукерні завітали студенти, магістранти, аспіранти, докторанти, молоді та досвідчені вчені, науково-педагогічні працівники.

Загальна кількість понад 100 осіб. Дякуємо за участь та співпрацю.

Ціль 03. Міцне здоров’я і благополуччяЦіль 04. Якісна освітаЦіль 11. Сталий розвиток міст та спільнотЦіль 17. Партнерство заради сталого розвитку

Наукова цукерня Факультету психології, соці...
Наукова цукерня Факультету психології, соці...
Наукова цукерня Факультету психології, соці...
Наукова цукерня Факультету психології, соці...
Наукова цукерня Факультету психології, соці...
Наукова цукерня Факультету психології, соці...
Наукова цукерня Факультету психології, соці...
Наукова цукерня Факультету психології, соці...
Наукова цукерня Факультету психології, соці...
Наукова цукерня Факультету психології, соці...
Наукова цукерня Факультету психології, соці...
Наукова цукерня Факультету психології, соці...