Серія тренінгів «Академічна доброчесність і штучний інтелект в освіті: практичні кейси для викладачів»

Серія тренінгів «Академічна доброчесність і штучний інтелект в освіті: практичні кейси для викладачів»28 та 29 січня 2025 року
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка

 

 

28 та 29 січня 2025 року пройшла серія тренінгів у рамках програми підвищення кваліфікації за дидактичним модулем «Академічна доброчесність і штучний інтелект в освіті: практичні кейси для викладачів», організована ННЦ розвитку персоналу та лідерства за участі Школи академічної доброчесності Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Університету Грінченка.

Тренерами були: Михайло Вінтонів, завідувач кафедри української мови Факультету української філології, культури і мистецтва, доктор філологічних наук, професор та Марія Бойко, координатор Школи академічної доброчесності Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Університету Грінченка, старший викладач кафедри української мови Факультету української філології, культури і мистецтва, доктор філософії; Котелевець Анастасія Михайлівна, голова Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Університету Грінченка, викладач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти.

Участь у заході взяли 58 науково-педагогічних працівників Університету.

На заняттях було досліджено особливості формування доброчесного освітнього середовища в університеті, доцільність використання штучного інтелекту в науковій діяльності, проаналізовано ключові стратегії збереження академічної доброчесності в епоху цифровізації.

Тренери надали практичні кейси про методи боротьби з плагіатом, проаналізувавши досвід європейських країн.

Важливим компонентом став онлайновий інтерактивний квест «Академічна доброчесність у дії», до якого долучилися усі учасники, які не лише закріпили набуті знання, а й проявили творчість під час виконання запропонованих завдань.

Ціль 4. Якісна освітаЦіль 17. Партнерство заради сталого розвитку
Серія тренінгів «Академічна доброчесність і...
Серія тренінгів «Академічна доброчесність і...
Серія тренінгів «Академічна доброчесність і...
Серія тренінгів «Академічна доброчесність і...